Kerepek

21, minat baja hitam, ultroman taro dan awek sexy.

19 July 2009

Sabtu




Semalam..... Heh, disebabkan fan mancester dah ajak aku pi tengok game kat National Stadium, aku pon ikut la. Padahal dah bosan tengok diorang main live. Lagi-lagi kat trafford lama tu. Tiket aku sambar yang 2nd mahal. Nak kate berbaloi tu, tak jugak. Ada la penyebabnya*.

Gua hangin.


***


Hari sebelumnya.

Lepas tengok Manchester training, semangat nak sambung main Premier Football membara. Train team kasi gempak sikit. Lawan Trinity FC dulu. Result, tak yah bagitau pon takpe. Tentu ah team aku menang.

Pukul 4:00 am tido, pukul 12:30 pm bangun. Ready, mandi, bawak tiket pa semua. Aku pakai baju nike putih. So, neutral la. Tak manchester, Tak malaysia. Tak de la kena Boo macam budak bodo yang pakai baju chelsea dengan liverpool.

Sampai Bukit Jalil, lepak-lepak sebelum masuk. Sorang member ni dapat call. Scene ni penting, tapi Skip je la. Takziah.

Masuk stadium. Cari port paling baik sebelah Vip. Aku nampak ade la nak dekat separuh penonton. Baju merah 75%, Kuning 15%, & lain multicolor majoriti putih. Ade la seko Teri, Jerad, Kaka. Memang salah stadium la.

Tapi awek-awek hot ade la jugak.


Game start lewat petang. Dalam kepala, Malaysia mesti kena ayam la. Areez suka sangat kat Evra yang itam tu. Siap banding ngan Ronalbi. Ape yang best nye tah la, hihi. Bosan. Mula la usah orang sebelah kiri depan kanan belakang. 2 row depan ada satu group awek lewat belasan tahun. Jersi no 7, ronaldo, eh silap Farah(peminat Macheda). Iman pon ada(ngan awek dia, ala budak yang dok depan kita time training tu). Depan gua ada couple India kot. Cam whore gile babi. Asyik nak selca je. Dude tutup la flash. Guna aperture la. Kat kiri 250 darjah tempat vip, ada minah hot. Hot la gak. Sikaporean kot. Dan paling paling menonjol, abang-abang dslr ber lens kit BESAR dengan tripod. Selalunya capture moment paling best kat pitch, ada gak yang tangkap gambar awek(ni golongan buaya lowyat.net).

2 Gol, Malaysia kena. Salah defender la ni. Aku OK je. Pastu mancester kena 2 gol pulak. Miracle dowh. Areez dah mula gelabah. Van de Sar lemas la, Foster noob la. Tapi apepon cun gak gol 2:1 Amri.


Player fav, no 11 dah masuk(lu tak tau, lu maemang tak true). Legend legend. jerit orang sebelah. Memang cun pon dia main. Backheel pass, kasi Panna pemain malaysia & dribble pon cun. Memang respek ah. Nak harap Berbatop, Nani & Anderson. Aku tengok macam sama taraf je ngan malaysia. Mungkin Mancester main slow kot.

Baki 10 minit. AKu harap keputusan seri. Last-last si Owen scored debut goal.

Dah habis, malas dah nak cerita. Yang aku tau, bateri phone habis. Si Areez guna. Minyak keta pon boleh habis.



Kami bertiga jalan dari point hijau ke merah, patah balik ke hijau mencari minyak.

Letih....Cibai..



Esok ada orang ajak tengok lagi. Amacam. Gua nak cas bateri.




1 comment:

mr don said...

bro beabuk dh nih blog...mne artikel baru aku nk baca...huhuhuhuu